Ce înseamnă diagnosticare gratuită?

Trebuie precizat că serviciul de diagnosticare este gratuit numai în măsura în care veți fi de acord să intervenim conform diagnosticului dat și să facem o lucrare de service, care să rezolve totul și să redea funcționalitatea de dinainte.

În caz contrar, diagnosticarea va genera un cost – suntem rapizi pentu că respectăm timpul clienților noștri, dar valorificăm și timpul petrecut de noi lucrând.

Oricum, este mai bine să plătiți diagnosticarea și să nu fie nevoie de nicio intervenție de service, decât să nu plătiți diagnosticarea și să fie nevoie de o lucrare de service. Întotdeauna, se preferă răul cel mai mic.

Diagnosticare PC

Ai un sistem de calcul care nu mai functioneaza sau performeaza mai slab decat te-ai obisnuit ? Vino cu el la noi si o echipa de tehnicieni cu peste 5 ani de experienta IT iti poate oferi un diagnostic. Investeste o suma minima si ai sanse foarte mari sa poti utiliza sistemul cel putin asa cum erai obisnuit sa o faci. Daca nu te-am convins, iti mai oferim un argument. Achizitioneaza de la noi produsul recomandat de tehnician si instalarea iar configurarea se va face fara nici un cost suplimentar.

Diagnosticare GSM

Cu peste 10 ani de experienta in industria de service telefoane mobile si tablete, ne mandrim cu servicii si produse de calitate, dar si cu un portofoliu de peste zeci de mii de clienti multumiti. Oferim servicii profesionale de reparatii hardware si software, pentru majoritatea modelelor de telefoane, smartphones, phablets sau tablete, de la cele mai cunoscute branduri, precum Apple, Samsung, Huawei , LG .

Cele mai intalnite problemele cu telefoanele mobile

  • Displayul este spart dar functioneaza touchscreen si se afiseaza

  • Displayul este spart, se afiseaza imaginea insa nu functioneaza touchscreen

  • Telefonul functioneaza dar pe display nu se afiseaza nimic

  • Displayul s-a desprins de carcasa

  • Exista bule de aer pe suprafata displayului

Diagnosticare laptop

Diagnosticare laptop – curiozitati

  • O diagnoza corecta utilizeaza peste 80% din timpul si resursele alocate intregii reparatii

  • Inca 10% din timp este folosit pentru testare

  • 90-97% din diagnoze nu pot fi realizate decat prin reparatie

  • Daca laptop-ul porneste, este verificat cu un soft specializat de diagnoza, dupa care sunt verificate componentele interne, individual: HDD-ul, memoria RAM, procesorul, placa de baza, placa video, in functie de defectiunea reclamata

  • Cele care nu pornesc sunt verificate pornind de la alimentare si continuand cu consumul de curent, condensatori si alte microcomponente de pe placa de baza

  • Laptop-urile care pornesc dar nu afiseaza nimic pe display, sunt verificate intai cu un display extern, urmand a fi verificate in ordine LCD-ul incorporat, panglica LVDS, placa video si alte componente interne

Este numita si diagnosticare electronica, intrucat implica munca specializata a unui electronist cu experienta.

  • Necesitatea acestei diagnoze apare de obicei cand la diagnoza primara se constata defectiunea placii de baza

  • PCB-ul este demontat si verificat punctual la nivel de microcomponent: alimentare, module, integrate, trasee, BIOS/EFI

  • Cum ai putut citi si la “diagnosticarea initiala”, in multe cazuri cand placa de baza este defecta, diagnosticarea este similara cu reparatia, operatiunea realizandu-se pe riscul si cheltuiala noastra

Fixit va oferta servicii de diagnosticare si reparatii imprimante sau copiatoare, diferite modele, color sau alb negru, ink jet sau laser jet  

 Echipamentul trebuie adus in unul din centrele noastre sau puteti opta pentru serviciul de preluare a echipamentului de la domiciliu;
Intotdeauna se va intocmi un proces verbal de predare primire;
Timpul necesar pentru diagnosticare/constatare defect este cuprins intre 24-48 h in functie de gradul de ocupare a service-ului;
Dupa detectarea defectului , se comunica pretul final pentru reparatie cat si timpul necesar reparatiei;
Se incepe procedura de reparatie doar dupa acceptul clientului;
La finalizarea reparatiei , clientul primeste notificare cu privire la finalizarea procedurii de reparatie a imprimantei / copiatorului , telefonic , prin SMS , e-mail sau WhatsApp;
La predarea produsului , produsul se probeaza sau se arata teste dupa reparatie, se semneaza un alt forumular de predare primire se ofera certificatul de grantie al manoperei si se achita integral suma comunicata dupa constatare/diagnosticare.